Svátek má:
Ljuba
Regiony
Jižní Čechy vstoupí do roku 2019 znovu jako Pohodové

Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) seznámila odbornou veřejnost s plánovanými aktivitami v příštím roce.
Ilustrační foto
26. listopadu 2018 - 07:30
Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) představila v uplynulém týdnu na českobudějovickém výstavišti zástupcům jednotlivých turistických oblastí v regionu i jeho sousedství svou marketingovou strategii pro rok 2019. Odborného semináře a pracovního setkání se v rámci zahajovacího dne letošního podzimního Gastrofestu zúčastnila zhruba stovka specialistů na cestovní ruch z celých jižních Čech i sousedních regionů.
„Tato setkání se ukázala jako nesmírně důležitý zdroj informací. Jednotlivé subjekty se zde detailně seznámí s projekty, akcemi či produkty, které mohou sloužit propagaci jejich vlastních aktivit. Mají rovněž příležitost navázat přímé kontakty se zástupci jednotlivých turistických oblastí, destinačních managementů i konkrétními produktovými manažery centrály, což následně usnadní vzájemnou komunikaci. Získají také podrobné informace, kde a jakým způsobem mohou našim prostřednictvím své služby nabízet a propagovat,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
První podobné setkání, jehož cílem bylo formou prezentací informovat odbornou veřejnost a podnikatele v oblasti cestovního ruchu o aktivitách JCCR se uskutečnilo v roce 2015.
„Staronovým a prověřeným hlavním marketingovým tématem pro rok 2019 zůstávají Jižní Čechy Pohodové,“ prozradil Polášek s tím, že vedle pokračování ve stávající nabídce produktového portfolia z let 2017 – 2018 tvořeného tématy: Památky, Rodinná dovolená, Pivní stezky, Aktivní dovolená, Běžecké trasy, Filmová místa, Wellness a relaxace, Rybářské zážitky, Myslivecké zážitky a 20 pěších výletů, bude produktové portfolio JCCR pro rok 2019 nově rozšířeno o: Pohodový venkov, Regionální produkty, Vozíčkář vozíčkáři po jižních Čechách, Židovské památky, 16 příběhů znovuzrozených památek v Jihočeském kraji po roce 1989 a 10 nových pěších výletů.
Velkou pozornost věnovali zástupci JCCR také nejvýznamnějším vlastním výstavním a odborným akcím, mezi nimiž bude v příštím roce například velká květnová prezentace regionu jižní Čechy v hornorakouském Linci Südböhmen zu Gast in Linz 2019 (16. – 18. 5. 2019), dubnový veletrh cestovního ruchu Travelfest 2019 a konference TravelCon 2019 na výstavišti v Českých Budějovicích (26. – 28. 4. 2019) či Travel Trade Day 2019, který pořádá ve dnech 8. – 9. dubna 2019 spolu s JCCR agentura CzechTourism v českobudějovickém Clarion Congress Hotelu.
„Samozřejmě nezapomněli na prezentace již zahájených přeshraničních projektů JCCR – Zlatá stezka, Eurovelo 13 a Památky žijí. Nechyběla ovšem ani prezentace projektu Vltava – etapa 1, jehož cílem je vytvoření nového nadregionálního produktu cestovního ruchu spojující Jihočeský a Středočeský kraj prostřednictvím toku řeky Vltavy,“ zdůraznil Polášek.
„ Památky žijí“ - zlepšení přístupu a propagace kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy – Vysočina – Waldviertel – Mühlviertel pro hrady, zámky, kláštery a města s hradbami.
„Eurovelo 13“ - zvýšení povědomí o cyklostezce Eurovelo 13 a o přírodním a kulturním dědictví rozléhajícím se na Evropském zeleném pásu podél Železné opony a to jak mezi cyklistickou tak i širokou veřejností- jižní Čechy, Vysočina, jižní Morava, horní Rakousko, dolní Rakousko.
„Zlatá stezka“ - síť turistických cest na "Zelené střeše Evropy" - jižní Čechy, Plzeňský kraj, východní Bavorsko.
Jihočeská centrála cestovního ruchu je příspěvkovou organizací zřizovanou Jihočeským krajem, která využívá dotace, příspěvky a granty z nejrůznějších zdrojů na podporu cestovního ruchu, s jejichž pomocí vytváří produkty cestovního ruchu, rozvíjí turistickou infrastrukturu, kulturu v regionu a spolupráci s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska a Bavorska. JCCR prezentuje region na domácích výstavách a veletrzích cestovního ruchu, provozuje oficiální Informační systém cestovního ruchu Jihočeského kraje a neustále ho rozšiřuje o aktuální data. Hlavním cílem JCCR je realizace projektů zaměřených na rozvoj cestovního ruchu v regionu a prezentaci regionu jako turisticky atraktivní destinace.
Jihoceskenovinky.cz informoval Bc. Ondřej Flemr, manažer marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR).
„Tato setkání se ukázala jako nesmírně důležitý zdroj informací. Jednotlivé subjekty se zde detailně seznámí s projekty, akcemi či produkty, které mohou sloužit propagaci jejich vlastních aktivit. Mají rovněž příležitost navázat přímé kontakty se zástupci jednotlivých turistických oblastí, destinačních managementů i konkrétními produktovými manažery centrály, což následně usnadní vzájemnou komunikaci. Získají také podrobné informace, kde a jakým způsobem mohou našim prostřednictvím své služby nabízet a propagovat,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
První podobné setkání, jehož cílem bylo formou prezentací informovat odbornou veřejnost a podnikatele v oblasti cestovního ruchu o aktivitách JCCR se uskutečnilo v roce 2015.
„Staronovým a prověřeným hlavním marketingovým tématem pro rok 2019 zůstávají Jižní Čechy Pohodové,“ prozradil Polášek s tím, že vedle pokračování ve stávající nabídce produktového portfolia z let 2017 – 2018 tvořeného tématy: Památky, Rodinná dovolená, Pivní stezky, Aktivní dovolená, Běžecké trasy, Filmová místa, Wellness a relaxace, Rybářské zážitky, Myslivecké zážitky a 20 pěších výletů, bude produktové portfolio JCCR pro rok 2019 nově rozšířeno o: Pohodový venkov, Regionální produkty, Vozíčkář vozíčkáři po jižních Čechách, Židovské památky, 16 příběhů znovuzrozených památek v Jihočeském kraji po roce 1989 a 10 nových pěších výletů.
Velkou pozornost věnovali zástupci JCCR také nejvýznamnějším vlastním výstavním a odborným akcím, mezi nimiž bude v příštím roce například velká květnová prezentace regionu jižní Čechy v hornorakouském Linci Südböhmen zu Gast in Linz 2019 (16. – 18. 5. 2019), dubnový veletrh cestovního ruchu Travelfest 2019 a konference TravelCon 2019 na výstavišti v Českých Budějovicích (26. – 28. 4. 2019) či Travel Trade Day 2019, který pořádá ve dnech 8. – 9. dubna 2019 spolu s JCCR agentura CzechTourism v českobudějovickém Clarion Congress Hotelu.
„Samozřejmě nezapomněli na prezentace již zahájených přeshraničních projektů JCCR – Zlatá stezka, Eurovelo 13 a Památky žijí. Nechyběla ovšem ani prezentace projektu Vltava – etapa 1, jehož cílem je vytvoření nového nadregionálního produktu cestovního ruchu spojující Jihočeský a Středočeský kraj prostřednictvím toku řeky Vltavy,“ zdůraznil Polášek.
„ Památky žijí“ - zlepšení přístupu a propagace kulturního dědictví v regionech Jižní Čechy – Vysočina – Waldviertel – Mühlviertel pro hrady, zámky, kláštery a města s hradbami.
„Eurovelo 13“ - zvýšení povědomí o cyklostezce Eurovelo 13 a o přírodním a kulturním dědictví rozléhajícím se na Evropském zeleném pásu podél Železné opony a to jak mezi cyklistickou tak i širokou veřejností- jižní Čechy, Vysočina, jižní Morava, horní Rakousko, dolní Rakousko.
„Zlatá stezka“ - síť turistických cest na "Zelené střeše Evropy" - jižní Čechy, Plzeňský kraj, východní Bavorsko.
Jihočeská centrála cestovního ruchu je příspěvkovou organizací zřizovanou Jihočeským krajem, která využívá dotace, příspěvky a granty z nejrůznějších zdrojů na podporu cestovního ruchu, s jejichž pomocí vytváří produkty cestovního ruchu, rozvíjí turistickou infrastrukturu, kulturu v regionu a spolupráci s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska a Bavorska. JCCR prezentuje region na domácích výstavách a veletrzích cestovního ruchu, provozuje oficiální Informační systém cestovního ruchu Jihočeského kraje a neustále ho rozšiřuje o aktuální data. Hlavním cílem JCCR je realizace projektů zaměřených na rozvoj cestovního ruchu v regionu a prezentaci regionu jako turisticky atraktivní destinace.
Jihoceskenovinky.cz informoval Bc. Ondřej Flemr, manažer marketingu Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR).
(jv,jihoceskenovinky.cz foto:arch)